четвер, 25 квітня 2019 р.

Александра Моне: «У житті все можливо!»





Олександрійка, Заслужена артистка естрадного мистецтва України, зовсім скоро презентує в Олександрії свою сольну концертну програму «Моя Любов». Фантастично позитивна, з потужною українською енергетикою Алексанра обіцяє глядачу справжню феєрію. «Не буде єдиного стилю, – розповідає співачка. – Буде і лірика, і поп, і рок, і частина циганських мотивів. Глядачі почують мої авторські пісні, пісні Народного артиста України Марьяна Гаденка. Варто відзначити, що концерт буде виключно живим звуком, і у ньому візьмуть участь місцеві хореографічні колективи – «Віночок», «Каприз» та AlexModern».


15 років тому Александра Моне (а саме такий сценічний псевдонім обрала собі наша землячка – Леся Котенко) закінчила Олександрійське училище культури. Тоді, під час звітного концерту, вона пообіцяла, що перший її сольник відбудеться саме в рідній Олександрії. Хоча на той момент – то була лише мрія, яка могла здаватись нереальною. Проте Александра вірила, що саме так і буде. І все вийшло. Для співачки це надзвичайно важливо, адже саме рідному місту і училищу вона вдячна за поштовх до творчого злету. Для Александри перший сольний концерт саме у рідному місті – це як хрещення в рідних стінах. А далі буде тур Україною.

Про творчість, плани і важливість покликання долі – наша розмова з Александрою Моне.
– Зараз Ви говорите, що творчість – то ваше покликання, проте протягом життя ви не завжди займалися улюбленою справою?
– Так, були періоди, коли я не займалася музикою в силу різних обставин. Проте вища сила завжди повертала мене до мого покликання. І враз все змінювалося – я по-іншому себе відчувала, творчість надихала мене на життя. Кожного разу, коли я поверталася до творчості, моє життя змінювалося на краще в усіх сенсах. Писати пісні, танцювати, співати, малювати – це саме те, чим я живу.
– Чому ви вирішили, що це ваше? Адже чимало з нас займалися творчістю в дитинстві і юності, проте втілити це у справу всього життя вдається не кожному.

– О, це цікава історія. Це дитяча мрія насправді. Проте вона серйозно закарбувалася у моїй підсвідомості. Моя мама завжди підтримувала мене в усьому з самого дитинства – хотіла я на скрипку, мама віддавала мене в музичну школу. Мені тоді до речі було три роки. З раннього дитинства я малювала, вишивала, танцювала, пиляла лобзиком, і мама жодним чином мене в цьому не обмежувала. Йшла назустріч моїм інтересам. Але я дуже добре запам’ятала, коли саме до мене прийшла думка про сцену. Мені було чотири роки. У пишній спідниці і віночку я співала в дитячому садку пісню «Дощик, дощик». І саме у той момент, у тому дитячому віці, я відчула себе артисткою у майбутньому. Я зрозуміла, що я особлива. Відтоді я вирішила, що буду співати. І почалося (Усміхається. – авт.). Я різала все, що потрапляло мені до рук, аби зшити собі чергове вбрання для виступу. Особливою популярністю тоді користувалися красиві мамині плаття. І мама, до речі, мене підтримувала, хоча  й не завжди була в захваті від моїх швацьких експериментів. У вісім років я вже мала блокнот з ескізами авторського одягу. До речі, я добре пам’ятаю стиль своїх думок навіть в дитинстві – чим би я не займалася, я завжди уявляла себе на рівні досягнення, абсолютного професіоналізму, з проекцією на майбутнє. Я не вагалася і не боялася братися за щось нове – відразу вірила, що все отримається.

– У родині ще хтось займавя творчістю професійно? Може, це генетика?
– Ні, зовсім ніхто. Як на мене, то була воля вищої сили. Мама нас – трьох дівчат – виховувала самостійно, я була найменшою. Завжди була запальною, артистичною – співала, танцювала, дуже раділа, коли після моїх аматорських виступів люди раділи.
– Були в житті періоди, коли Ви забували про творчість?
– Так, був час, коли я займалася зовсім іншою справою. Нестача коштів на те, щоб продовжувати творчу діяльність, змушувала мене відмовлятися від улюбленої справи. Але мій організм починав давати сигнали – я починала хворіти і фізично, і психологічно. І враз життя складалося так, що мала знову і знову все переосмислювати, – розповіла співачка.

У житті Александри було два періоди, коли творчість відходила на другий план. Проте два роки тому життя кардинально змінилося. Тоді разом з гітаристом Юрієм Хижняком у нас з'явилася спільна робота «Піднімайся вище неба». «Я на півтора місяці потрапила в гіпс, втратила роботу. І в цей час, коли я фізично обмежена лежала в ліжку, Юрій надіслав мені аранжировку. Я її прослухала, і моментально народився текст пісні. Враз я зрозуміла, що стримувати себе не можна. Мене, до речі, знову підтримала мама. Вона, як і в дитинстві, завжди й в усьому зі мною заодно», – розповіла Александра.
Пробувати, стикатися з проблемами, вирішувати їх і пробувати ще раз – йти і йти, у житті все можливо – саме таким є девіз незламної Александри Моне. «Щоб віддавати людям світло, людина має постраждати, відчути на собі чимало вибриків долі, набити лоба, наступити на ті ж граблі», – впевнена вона.

Цікавою сторінкою у біографії Александри є її участь у відборі на «Євробачення». У 2016 році олександрійці вболівали за свою землячку, коли дівчина брала участь у відбірковому турі онлайн голосування. А роком пізніше Александра спробувала себе в акторстві, зігравши роль доярки Варвари Мальованої у телесеріалі «Вещдок», що транслювався на телеканалі «Інтер». Також були ролі в "Агентах справедливості" та "Реальній містиці". Сьогод-ні вона говорить, що акторство для неї цікаве, і полишати це своє захоплення не збирається.

В Олександрії з ініціативою сольного концерту Александру підтримала Вікторія Покора і влада міста. Вірніше, навіть сама ідея належить Вікторії. До речі, саме Вікторія Покора є автором перших пісень співачки.

«Я вдячна кожному, хто допомагає мені та підтримує. Це дуже важливо для мене, адже для співака та актора головне – відавати публіці подарований Господом дар. Це надихає, тому попереду ще багато творчих задумів та планів, які я хочу реалізувати. Мені приємно, що зараз на державному рівні дали більше можливостей звучати українській музиці і українській пісні. Це є ще одним поштовхом до втілення нових проектів», – додає Александра.

Тож 15 травня о 19:00 в ДК «Світлопільський» Александра чекає на всіх нас, аби подарувати світлі і радісні емоції, насолоду і віру в усе найкраще в житті, професійним співом торкнутися душі кожного і віддати часточку своєї.



Немає коментарів:

Дописати коментар

UA-138421690-1